• CURSURI CERTIFICARE DRIVING INNOVATION

CE SE STUDIAZĂ?

Programul de certificare  Driving Innovation ajută cursanții să înțeleagă de ce sunt importante abordarea vizionară și încorporarea inovației în practicile de marketing și cum ar putea ajuta organizațiile în care lucrează să înfrunte provocările unor piețe dinamice și  în schimbare. Se pune accent  pe înțelegerea relației dintre marketing și antreprenoriat  și cum poate  aceasta ajuta organizațiile să livreze soluții de marketing puternice și convingătoare. Veți identifica  factorii cheie în dezvoltarea și creșterea  inovației în cadrul organizației și în ce privește  funcția de marketing.

Modulul cuprinde și informații despre importanța rolului marketingului  intern în susținerea unei culturi a inovării și în implementarea programelor de pregătire continuă și de  management al  schimbării.

Aplicare practică

Cunonstintele, instrumentele și suportul teoretic va fi aplicat practic într-o lucrare care are la baza cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții.

Cum se evaluează modulul?

Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu pe care îl veți realiza cu ajutorul unui tutore desemnat să va ghideze și să va răspundă la întrebări.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de  65£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 185£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni/ 150 ore

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up