• Certificare de scurta durata Driving Innovation

  • Programul de certificare  Driving Innovation ajuta cursantii sa inteleaga de ce sunt importante abordarea vizionara si incorporarea inovatiei in practicile de marketing si cum ar putea ajuta organizatiile in care lucreaza sa infrunte provocarile unor piete dinamice si  in schimbare. Se pune accent  pe intelegerea relatiei dintre marketing si antreprenoriat  si cum poate  aceasta ajuta organizatiile sa livreze solutii de marketing puternice si convingatoare. Veti identifica  factorii cheie in dezvoltarea si cresterea  inovatiei in cadrul organizatiei si in ce priveste  functia de marketing.

    Modulul cuprinde si informatii despre importanta rolului marketingului  intern in sustinerea unei culturi a inovarii si in implementarea programelor pregatire continua si de  management al  schimbarii.

    Aplicare practica

    Cunonstintele, instrumentele si suportul teoretic va fi aplicat practic intr-o lucrare care are la baza cerinte concrete legate de obiectivele de marketing ale organizatiei in care lucreaza cursantii.

    Cum se evalueaza modulul?

    Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu pe care il veti realiza cu ajutorul unui tutore desemnat sa va ghideze si sa va raspunda la intrebari.

    CAT COSTA?

    430£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

    La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  55£, valabila un an de zile, si taxa de evaluare de 180£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

  • Cat dureaza?

    3 – 4 luni

    CERTIFICARI DE SCURTA DURATA

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!