• Certificare Digital Strategy

  • CE SE STUDIAZA?

    Programul scurt de Certificare Digital Strategy este un program de nivel 6, care permite participantilor sa aprofundeze informatii despre cum pot implementa practici de marketing digital in planificarea strategica de marketing pentru organizatiile in care lucreaza.

    Trainingul sprijina cursantii si organizatiile sa faca fata problemelor care pot aparea in mediul digital si in livrarea obiectivelor, in asa fel incat sa poata dezvolta recomandari strategice.

    Cursul  ofera informatii despre cum pot organizatiile sa raspunda rapid nevoilor pietei pe care se afla prin crearea unui mix de marketing digital adecvat.  Se vor aprofunda instrumente de management si  indicatori de masurare a performantei digitale si se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini  atingerea obiectivele de business ale organizatiei.

    STRUCTURA CERTIFICARE DIGITAL STRATEGY

    Mediul digital disruptiv

    Intelegerea implicatiilor strategice ale mediului digital disruptiv (10%)
    Generarea de insight-uri relevante legate de mediul digital ( 20%)

    Planificare de marketing digital

    Dezvoltarea de recomandari strategice cu scopul de a atrage, a converti si a pastra clienti (20%)
    Livrarea unor raspunsuri rapide la comportamentele in schimbare ale clientilor (20%)

    Implementare

    Managementul si optimizarea canalelor de comunicare si continut cheie intr-un plan strategic integrat de marketing digital (20%)
    Aplicarea unor indifcatori d eperformanta cheie pentru a analiza comportamentele sociale , de comportament si de atitudine ale clientilor (10%)

    ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

    Inainte de a incepe lucrarea practica aveti un orar individual flexibil de pregatire teoretica care ar trebui sa dureze cel putin 8 sau 10 saptamani. Veti gasi orarul la acest link si calendarul cu evenimentele si cursurile noastre aici

    Aprofundare suport teoretic

    Sesiunea 1 – Mediul digital in schimbare

    Sesiunea 2 – Realizarea unui audit de marketing digital

    Sesiunea 3 – Dezvoltarea obiectivelor si a strategiei digitalale

    Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (1)

    Sesiunea 5 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (2)

    Sesiunea  6 – Realizarea unui plan de actiune digitala 

    Sesiunea 7 – Monitorizarea si masurarea planurilor de marketing digital 

    Sesiunea 8 – Testarea si optimizarea strategiilor de marketing digital

    Aplicare practica

    Cunonstintele, instrumentele si suportul teoretic va fi aplicat practic intr-o lucrare care are la baza cerinte concrete legate de obiectivele de marketing ale organizatiei in care lucreaza cursantii.

    Cum se evalueaza modulul?

    Cursatii vor realiza un portofoliu de activitati in compania la care lucreaza sau o organizatie la alegere. Structura portofoliului este alcatuita din trei cerinte principale legate de cercetare, planificare si evaluare.

    CAT COSTA?

    430£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

    670£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti.

    La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  50£, valabila un an de zile, si taxa de evaluare de 180£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

    • sarbrinaStrategia digitala, un “must have”. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de  resurse utile care sa ne ajute in construirea strategiei corecte. Eu le-am gasit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing si recomand tuturor celor interesati modulul de Strategie Digitala.

      Citeste toate testimonialele.

      CIM Diploma in Marketing Profesional

      Sarbrina Mitu
      Marketing Expert, SAP Romania
    • Teodora”Am primit de curand certificarea pentru modulul de Strategie Digitala. Pe parcursul pregatirii portofoliului pentru examen am realizat, inca o data, cat de esentiala a devenit strategia digitala pentru orice profesionist ce isi construieste o cariera in marketing.”

      Citeste toate testimonialele.

      CIM Diploma in Marketing Profesional

       

      Teodora Saguna
      Head of Retail Marketing & Communication, Bancpost
    • eliza-ioanaCred ca rezultatele mele bune de la CIM se explica prin compatibilitatea dintre stilul meu de invatare si forma de studiu propusa de CIM. Mai exact, eu raspund foarte bine la informatii cu aplicabilitate directa si la principiul „learning by doing”. CAM Diploma in Digital Margeting

      Citeste toate testimonialele

      Eliza Ioana
      Marketing Manager, FGI Limited
  • Cat dureaza?

    3 – 4 luni

    CERTIFICARI DE SCURTA DURATA

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!