• Certificare CUSTOMER EXPERIENCE

  • CE SE STUDIAZA? 

    Viitorul marketingului este tot mai mult legat de experienta oferita clientilor. Fiecare  dintre aspectele cheie ale unei afaceri, de la strategie la procesele si structura sau cultura organizationala sunt redesenate in prezent  pentru a  le reaseza in jurul clientilor si nu al produselor sau ale diverselor departamente din companii. Adesea insa, oamenii de marketing nu reusesc sa isi asculte cu adevarat clientii. Felul in care clientii consuma si aleg produse si servicii nu mai este influentat doar de branduri, ci, mai ales, de experientele pe care acestea le livreaza. Managementul experientei oferite clientilor va deveni pentru multe industrii cele mai important element de diferentiere si o componenta cheie a avantajului competitiv.

    Programa de studiu pune accent pe analiza detaliata a cerintelor consumatorilor in diferite contexte, pentru a sprijini  organizatiile sa imbunatateasca experienta acestora.

    Programul ofera cursantilor abilitatile si cunostintele necesare  pentru a sti cum sa evalueze asteptarile clientilor in context. De asemnea, le ofera instrumente pentru sa dezvolte si sa livreze activitati care sa indeplineasca aceste asteptari, dar si cum se pot implementa tehnici eficiente de monitorizare si analiza, care permit in cele din urma organizatiilor sa imbunatateasca experienta oferita clientilor.

    Programul de training in Customer Experience al CIM este primul si singurul suport de training si certificare acreditat international. 

    STRUCTURA

    Contexte de interactiune cu clientii

    Intelegerea contextelor diverse in care actioneaza practicienii de marketing
    Intelegerea importantei indeplinirii asteptarilor clientilor

    Managementul experientei oferite clientilor (Customer Experience)

    Intelegerea diverselor dimensiuni legate de experienta consumatorilor
    Livrarea si excutarea de activitati care pot creste calitatea experientei consumatorilor

    Masurare si monitorizare

    Instrumente si informatii pentru monitorizarea experientei clientilor in anumite contexte
    Folosirea indicatorilor de performanta pentru a masura calitatea experientei clientilor

    ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

    Pachetul de training include un program de pregatire teoretica si o etapa practica, in care cursantii realizeaza o lucrare, pe care o dezvolta impreuna cu tutori din Marea Britanie.

    Inainte de a incepe lucrarea practica, cursantii au au un orar individual flexibil de pregatire teoretica, care ar trebui sa dureze cel putin 10 sau 12 saptamani.  Veti gasi orarul la acest link si calendarul cu evenimentele si cursurile noastre aici

    Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare sunt:

    Sesiunea 1 – Experienta oferita clientilor

    Sesiunea 2 – Studii si cercetari privind asteptarile consumatorilor

    Sesiunea 3 – Evaluarea asteptarilor consumatorilor

    Sesiunea 4 – Livrarea serviciilor si impactul asupra brandului

    Sesiunea 5 – Comportamentul consumatorului si dimensiunile experientei consumatorului

    Sesiunea 6 – Managementul  experientei consumatorilor

    Sesiunea 7 – Analiza experientei consumatorilor

    Sesiunea 8 – Consolidarea serviciilor si a relatiilor cu clientii

    APLICARE PRACTICA

    Cunostintele, instrumentele si suportul teoretic vor fi aplicate, practic, intr-o lucrare care are la baza cerinte concrete legate de obiectivele de marketing ale organizatiei in care lucreaza cursantii. Ca urmare, compania si angajatorii beneficiaza direct de programul de training, iar studiul este legat direct de activitatea de marketing din cadrul companiei.

    CUM SE EVALUEAZA MODULUL?

    Pentru a promova acest modul si a obtine si recunoastere internationala, cursantii vor trebui sa realizeze o lucrare de 12 pagini. Lucrarea va fi corectata de catre evaluatori acreditati de la Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie.

    Cursantii inscrisi la Institutul de Marketing vor realiza aceasta lucrare in cadrul programului oferit de Oxford College of Marketing si cu ajutorul tutorilor personali desemnati sa-i ghideze si sa le raspunda la intrebari.

    CAT COSTA?

    430£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

    670£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti.

    La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  55£, valabila un an de zile, si taxa de evaluare de 140£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

    Alaturati-va primilor profesionisti certificati in Customer Experience cu primul program acreditat CIM cu Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing!

    Nu ratati pana pe 16 octombrie inscrierea la programul derulat intre 20 octombrie 2017 si 15 martie 2018.

     

     

    • andra-platon-intelToate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie. CIM Professional Diploma in Marketing

      Citeste toate testimonialele

      Andra Platon
      Intel Romania
    • sarbrinaStrategia digitala, un “must have”. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de  resurse utile care sa ne ajute in construirea strategiei corecte. Eu le-am gasit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing si recomand tuturor celor interesati modulul de Strategie Digitala.

      Citeste toate testimonialele.

      CIM Diploma in Marketing Profesional

      Sarbrina Mitu
      Marketing Expert, SAP Romania
  • Cat dureaza?

    4 – 6 luni

    CERTIFICARI DE SCURTA DURATA

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!