• Cursuri certificare Customer Experience

CE SE STUDIAZĂ? 

Programul de training  și certificare în Customer Experience al CIM este primul și singurul suport de pregătire pentru profesioniștii de marketing care include cursuri de specialitate cu traineri din Marea Britanie, acreditat internațional.  

Viitorul marketingului este tot mai mult legat de experiența oferită clienților. Fiecare  dintre aspectele cheie ale unei afaceri, de la strategie la procesele și structura sau cultura organizațională sunt redesenate în prezent pentru a  le reașeza în jurul clienților și nu al produselor sau ale diverselor departamente din companii. Adesea însă, oamenii de marketing nu reușesc să își asculte cu adevărat clienții. Felul în care clienții consumă și aleg produse și servicii nu mai este influențat doar de branduri, ci, mai ales, de experiențele pe care acestea le livrează.

Managementul experienței oferite clienților va deveni cel mai important element de diferențiere și o componentă cheie a avantajului competitiv. 

Cursul de certificare în Customer Experience oferă cursanților abilitățile și cunoștințele necesare pentru a ști cum să evalueze așteptările clienților în context. De asemenea, le asigură instrumente pentru a dezvolta și livra activități care să îndeplinească aceste așteptări, dar și cum se pot implementa tehnici eficiente de monitorizare și analiză, care permit în cele din urmă organizațiilor să îmbunătățească experiență oferită clienților.

Programa de studiu pune accent pe analiza detaliată a cerințelor consumatorilor în diferite contexte, pentru a sprijini organizațiile să îmbunătățească experiența acestora.

STRUCTURĂ CURS CERTIFICARE CUSTOMER EXPERIENCE:

Înțelegerea contextelor diverse în care acționează practicienii de marketing
Înțelegerea importanței îndeplinirii așteptărilor clienților

Înțelegerea diverselor dimensiuni legate de experiența consumatorilor
Livrarea și excutarea de activități care pot crește calitatea experienței consumatorilor

Instrumente și informații pentru monitorizarea experienței clienților în anumite contexte 
Folosirea indicatorilor de performanță pentru a măsură calitatea experienței clienților

ORAR ȘI PROGRAM DE PREGĂTIRE

Pachetul de training include un program de pregătire teoretică și o etapă practică, în care cursanții realizează o lucrare, pe care o dezvoltă pentru compania în care lucrează sau o organizație la alegere.

Înainte de a începe lucrarea practică, cursanții au au un orar individual flexibil de pregătire teoretică, care ar trebui să dureze cel puțin 10 sau 12 săptămâni.  Descărcați orarul cursurilor la zi desfășurate în București. Programul de studiu este completat cu  webinare, interacțiuni  individuale cu tutori din Marea Britanie și un orar de studiu  individual pe platforma de studiu online.

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare sunt:

Sesiunea 1 – Experiența oferită clienților

Sesiunea 2 – Metode de monitorizare şi research privind așteptările consumatorilor

Sesiunea 3 – Evaluarea așteptărilor consumatorilor

Sesiunea 4 – Livrarea serviciilor și impactul asupra brandului

Sesiunea 5 – Comportamentul  și dimensiunile experienței consumatorului

Sesiunea 6 – Managementul  experienței consumatorilor

Sesiunea 7 – Analiza experienței consumatorilor

Sesiunea 8 – Consolidarea serviciilor și a relațiilor cu clienții

APLICARE PRACTICĂ

Cunoștințele, instrumentele și suportul teoretic vor fi aplicate, practic, într-o lucrare care are la baza cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții. 

Astfel, compania și angajatorii beneficiază direct de programul de training, iar studiul este legat direct de activitatea de marketing din cadrul companiei.

CUM SE EVALUEAZĂ MODULUL?

Pentru a promova acest modul și a obține și recunoaștere internațională, cursanții vor trebui să realizeze lucrare de 12 paginiLucrarea va fi corectată de către evaluatori acreditați de la Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie.

Cursanții înscriși la Institutul de Marketing vor realiza această lucrare în cadrul programului oferit de Oxford College of Marketing și cu ajutorul tutorilor personali desemnați să-i ghideze și să le răspundă la întrebări.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 145£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Alăturați-vă primilor profesioniști certificați în Customer Experience cu primul program acreditat CIM cu Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing!

Înscrieri doar până pe 20 octombrie!

Ce spun absolvenții despre experiența de studiu într-un program de certificare internațională?

Mi-a mai placut volumul mare de resurse pus la dispozitie si mai ales experienta lectorilor si a tutorilor.

CIM , program training si certificare internationala Customer Experience

Raluca Tanase

Web Analytics Expert, Netcentric

 

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni/ 150 ore

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up