Cartea lunii de la CIM: „Mobile Marketing”

Mobile-Marketing
0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Cartea lunii de la CIM este „Mobile Marketing” scrisa de Daniel Rowles’. Aflata la cea de a doua editie, cartea este un ghid clar, practic in sprijinul oamenilor de marketing care vor sa profite de cresterea oportunitatilor in aceasta zona si sa depaseasca dificultatile legate de captarea atentiei unui consumator distras de atat de multe canele si ecrane la care este expus simultan. Aceasta a doua editie, complet revizuita, include explicatii concise despre optimizarea continutul pentru mobil , dezvoltarea aplicatiilor, social media si marketingul de proximitate . In plus, are doua noi capitole despre marketing mobil si strategii de email de pe dispozitive ale caror localizare se poate identifica, plati mobile, realitate virtuala si strategii pentru influentarea traseelor de achizitie sau de navigare ale clientilor. Tuturor celor de mai sus li adauga si o bogata colectie de studii de caz pentru companii precum Heineken, WordPress, MailChimp, Nike Training Club (NTC), Google Play sau Moz. Membrii CIM beneficiaza de o reducere de 3 lire si livrare gratuita in Marea Britanie.

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Seara dedicata trendurilor in marketing si comunicareCartea lunii de la CIM: Cum sa vinzi online?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole