Cartea de marketing a lunii propusa de CIM este “Brand Gym

Analogia dintre brand si expercitiu fizic face parte din strategia de diferentiere a lui David Taylor care este a mai fost desemnat autorul lunii de catre CIM pentru cartea Grow The Core, parte a programului propus de el care mai include Brand-led Growth, cu insight-uri legate de cresterea profitabila, curatarea portofoliului si concentrarea pe branduri mai putine si mai puternice, in detrimentul trendurilor la moda, Bring Your Vision to Life , care aduce idei si inpsiratie pentru o pozitionare bazata pe o misiune motivanta care sa fie adusa la viata de o echipa motivata si insipirata si Stretch from the Core – concentrata pe modalitati de extensie a brandului prin produse si ambalaje, incluzand modalitati inovative de a livra promisiunea brandului prin tehnologie digitala. Aceasta noua editie readuce in discutie importanta vizunii de brand in noul context digital si aduce inspiratie si exemple de la leaderi de brand cum ar fi Snapchat, Airbnb, Burberry, Dove sau Lego. Cartea aduna ponturi si exemple pentru practicienii de marketing: idei pentru reusita, dar si avertismente legate de capcane pe care le-ar putea evita in arii cat mai largi, de la pozitionare si inovatie pana la engagement intern.

Knowledge sharing is caring.